Problemet med oppdatering av status på transaksjoner i våre portaler og API'er er nå løst. Portal og API'er har seneste oppdatering på transaksjoner. Vi beklager om situasjonen har skapt problemer. Vår Operations avdeling vil overvåke situasjonen videre utover ettermiddagen og kvelden.
ENGLISH: The issue with missing updates on transaction status in our portals and APIs has now been resolved. Portal and APIs have the latest transaction updates. We apologize if the situation has caused any problems. Our operations department will continue to monitor the situation throughout the afternoon and evening.
SEND Operations - Visma Amili AS
Posted Sep 08, 2025 - 14:02 CEST
Identified
Oppdatering 13:30 Vi jobber fortsatt med å få løst problemet for å få over oppdatert status på transaksjoner, og data om nye transaksjoner. Det vil komme en oppdatering om status senest 14:30.
ENGLISH: Update 13:30 We are still working to resolve the issue of providing updated transaction status and data on new transactions. A status update will be provided no later than 14:30.
SEND Operations - Visma Amili AS
Posted Sep 08, 2025 - 13:28 CEST
Investigating
Vi har for øyeblikket problemer med oppdatering av status på transaksjoner i våre portaler og API'er. Det jobbes med å få rettet problemet. Vi vil komme med en oppdatering av status på situasjonen innen 13:30. Prosessering av nye transaksjoner, visning i portal og API, oppslag fra nettbank etc fungerer.
ENGLISH: We are currently experiencing issues updating transaction status in our portals and APIs. We are working to resolve the issue. We will provide a status update on the situation by 1:30 PM. Processing of new transactions, display in portal and API, lookups from online banking, etc. works.