Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Mar 12, 2025 - 22:00 CET
Scheduled
Visma Amili har mottatt varsel fra Mastercard/NETS om nedetid på deres tjenester natt til torsdag 13. mars. I den forbindelse vil vi stanse våre leveranser til dem fra 22:00 onsdag kveld, til ca 02:00 natt til torsdag.
Melding fra Mastercard: Mastercard-team forbereder seg på den kommende migreringen av eFaktura-produksjonsdatabasen. eFaktura-databasearbeid for å forberede den kommende Mastercard-migreringen av eFaktura-produksjonsdatabasen og -tjenesten. Under migreringsvinduet kan kunder oppleve noe nedetid på tjenesten for å fullføre databaseforberedelsene som gjøres i denne endringen.
English Visma Amili has received notification from Mastercard/NETS about downtime on their services on the night of Thursday, March 13. In this regard, we will stop our deliveries to them from 10:00 PM on Wednesday evening, until approximately 2:00 AM on Thursday.
Message from Mastercard: Mastercard team is preparing for the upcoming migration of the eFaktura production database. eFaktura database work to prepare for the upcoming Mastercard migration of the eFaktura production database and service. During the migration window, customers may experience some downtime on the service to complete the database preparations made in this change.
SEND Operations - Visma Amili AS
Posted Mar 11, 2025 - 12:19 CET
This scheduled maintenance affected: SEND (SEND - Bank integration NOR - Mastercard).