SEND - Forsinkelser i prosessering

Incident Report for Visma Amili AS

Resolved

Vi har restartet prosesseringen. Filer mottatt mens produksjonsmiljø var stanset hentes nå og håndteres utover kvelden.
Vi vil fortsette opprydning av fakturaportal og databaser i løpet av dagen i morgen. Vi vil kontakte enkelte påvirkede kunder direkte vedr. feilede transaksjoner.

ENGLISH:
We have restarted processing. Files received while the production environment was down are now being retrieved and processed throughout the evening.
We will continue to clean up the invoice portal and databases during the day tomorrow. We will contact some affected customers directly regarding failed transactions.

SEND Operations - Visma Amili AS
Posted Nov 18, 2025 - 18:53 CET

Identified

Vi har for øyeblikket stoppet prosessering av transaksjoner i vårt produksjonsmiljø for å gjøre noen feilsøkninger.
Mottak av nye filer for prosessering fungerer som normalt, de blir lagt i kø og vil bli prosessert når vi starter opp igjen.
Oppslag og visning via portal og API fungerer som normalt.

ENGLISH:
We have currently stopped processing transactions in our production environment to do some troubleshooting.
Receiving new files for processing is working as normal, they are queued and will be processed when we restart.
Lookups and viewing via portal and API are working as normal.

SEND Operations - Visma Amili AS
Posted Nov 18, 2025 - 08:12 CET
This incident affected: SEND (SEND - Processing - invoices).